Grupa Docelowa:

  • Pracownicy Działów Jakości, Logistyki, Zakupów
  • Pracownicy Działów Techniczno-Technologicznych
  • Pracownicy Działu Przygotowania Produkcji, Produckcji oraz Utrzymania Ruchu
  • Osoby zajmujące się praktycznymi problemami utrzymania ruchu
  • Osoby zarządzające wyższego i średniego szczebla

Program Szkolenia

  • Podstawowe pojęcia w branży motoryzacyjnej: JAKOŚĆ, PROCES, WYMAGANIE, ISO TS 16949/IATF, PROBLEM
  • Świadomość jakości
  • Komunikacja z klientem, koszty błędów/koszty poreklamacyjne
  • Narzędzia Jakości- wprowadzenie
  • Omówienie z uwzglednieniem warsztatu:
    • Ishikawa
    • 5Why
    • PDCA
    • Flow chart
    • Korelacje
    • Histogramy

Program może ulec zmianie zgodnie z indywidualnymi wymaganiami klienta.

Czas trwania szkolenia: 1 dzień roboczy (terminy do ustalenia)

Informujemy, że używamy plików cookies w celu umożliwienia użytkownikom korzystania z wszystkich funkcjonalności oraz tworzenia anonimowych statystyk serwisu.
Oznacza to, że każdy ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies.

Prosimy także o zapoznanie się z polityką prywatności, która zawiera wszystkie szczegółowe informacje z zakresu przetwarzania danych osobowych.
Zamknięcie komunikatu i/lub dalsze korzystanie z serwisu oznaczać będzie wyrażenie zgody na przetwarzanie danych zgodnie polityką prywatności.

×