Opis:
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej, w której każdy z uczestników dostanie jakąś część motoryzacyjną, dla której będzie musiał przygotować sposób pakowania, z uwzględnieniem różnego rodzaju ograniczeń – np. ilość miejsca na linii produkcyjnej, maksymalną ilość opakowań, jaką możemy wysłać do dostawcy / otrzymać od klienta. Na koniec będzie musiał przygotować zestaw pytań / informacji, aby uzyskać prawidłową wycenę. Będę oceniać dokładność i szczegółowość zapytania.
Zawartość:
Szkolenie obejmuje omówienie przygotowanego business case’u z uwzględnieniem:
-analizy wybranego opakowania -czy pojemnik jest optymalny pod względem wymiaru, wagi, składalności, piętrowalności, zapewnienia jakości?
-warunków technicznych, jakie musi spełniać opakowanie (cykl życia produktu) -warunków logistycznych jakie narzuca nam dostawca lub klient
-punktów istotnych z perspektywy dostawcy opakowań i ujednolicenia danych, aby łatwo było porównać oferty.
Istnieje możliwość analizy indywidualnego przypadku klienta.
Cel:
Uczestnik szkolenia po jego zakończeniu będzie w stanie samodzielnie przygotować koncepcję pakowania dla wybranego wyrobu i przechodząc przez wszystkie miejsca, gdzie pojemniki będą używane, określić warunki brzegowe konieczne do przygotowania efektywnego zapytania ofertowego i skalkulowania kosztu opakowania.
Grupa docelowa:
Głównymi adresatami szkolenia są Pracownicy logistyki, zakupów, Project Management, Key Account Management.
Program może ulec zmianie zgodnie z indywidualnymi wymaganiami klienta.