Grupa Docelowa:

Właściciele firm, kadra menedżerska wszystkich szczebli zarządzania.

Program Szkolenia:

  • Funkcje menedżerskie kluczowe dla delegowania
  • Korzyści z delegowania
  • Poziomy delegowania
  • Przyczyny niedelegowania
  • Problemy z delegowaniem i jak je rozwiązywać
  • Tworzenie harmonogramu zadań
  • Delegowanie
  • Zlecanie zadań
  • Dopasowanie zadań do poszczególnych pracowników
  • Strefy delegowania zadań
  • Znaczenie odpowiedniego komunikowania delegowanych zadań i uprawnień
  • Bariery w delegowaniu uprawnień
  • Rodzaje barier w delegowaniu uprawnień i zadań
  • Stereotypy dotyczące delegowania uprawnień i zadań
  • Ocena pracownika po wykonaniu zadania
  • Tworzenie atmosfery rozmowy
  • Technika prowadzenia rozmowy
  • Przekazywanie informacji pozytywnej i negatywnej
  • Wpływ emocji na przebieg rozmowy oceniającej pracownika

 

Program może ulec zmianie zgodnie z indywidualnymi wymaganiami klienta.

Czas trwania szkolenia: 1 dzień roboczy (terminy do ustalenia)

Informujemy, że używamy plików cookies w celu umożliwienia użytkownikom korzystania z wszystkich funkcjonalności oraz tworzenia anonimowych statystyk serwisu.
Oznacza to, że każdy ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies.

Prosimy także o zapoznanie się z polityką prywatności, która zawiera wszystkie szczegółowe informacje z zakresu przetwarzania danych osobowych.
Zamknięcie komunikatu i/lub dalsze korzystanie z serwisu oznaczać będzie wyrażenie zgody na przetwarzanie danych zgodnie polityką prywatności.

×