Opis:
Produkując komponenty wykorzystywane do produkcji samochodów konieczna jest znajomość specyficznych wymagań klienta CSR. Szkolenia z tej dziedziny są niezwykle istotne w celu poznania wszystkich niezbędnych informacji, które będą wymagane przy pracy z klientami., które w większości firm są realizowane za późno i/lub zbyt powierzchownie.
Zawartość:
Tematyka szkolenia CSR – VW obejmuje omówienie standardów grupy takich jak Formel Q Integral; Formel Q Capability; Formel Q Capability Appendix, Formel Q New Parts Integral, a także standardy VDA oraz audyty 2TP.
Cel:
Szkolenia CSR mają za zadanie przekazać wiedze teoretyczną i praktyczną w dziedzinie specyficznych wymagań klientów w tym wymagań dla dostawców w całym łańcuchu dostaw, poprawności wypełniania i nadzorowania dokumentacji a także nadzoru nad procesem zatwierdzania części i obsługi portali klientowskich.
Grupa docelowa:
Szkolenie kierowane jest dla członków zespołów projektowych odpowiedzialnych za projekty dla grupy VW, inżynierów jakości, audytorów, managerów projektów, logistyków.
Program może ulec zmianie zgodnie z indywidualnymi wymaganiami klienta.