Opis:
Przestrzeganie specyficznych wymagań klienta w automotive jest bardzo ważne, ponieważ j bezpieczeństwo, niezawodność i jakość są kluczowe dla zadowolenia klientów i utrzymania dobrej reputacji firmy.
Klienci automotive mają wiele wymagań dotyczących jakości i wydajności produktów, a także ich bezpieczeństwa i zgodności z przepisami. Wymagania te często dotyczą takich elementów jak precyzja wymiarów, wytrzymałość materiałów, właściwości mechaniczne, tolerancje oraz testy wytrzymałościowe i bezpieczeństwa.
Zawartość:
Na szkoleniu omawiane są CSR Stellantis w powiązaniu z wymaganiami IATF w tym między innymi zarządzanie rozwojem dostawców, Manufacturing Feasibility Assessment (MFA), kryteria eskalacyjne, audyty LPA, procesy zatwierdzania części.
Cel:
Szkolenie kierowane jest dla członków zespołów projektowych odpowiedzialnych za projekty dla grupy Stellantis, inżynierów jakości, audytorów, managerów projektów, logistyków.
Grupa docelowa:
Szkolenia CSR mają za zadanie przekazać wiedze teoretyczną i praktyczną w dziedzinie specyficznych wymagań klientów w tym wymagań dla dostawców w całym łańcuchu dostaw, poprawności wypełniania i nadzorowania dokumentacji a także nadzoru nad procesem zatwierdzania części i obsługi portali klientowskich.
Program może ulec zmianie zgodnie z indywidualnymi wymaganiami klienta.