Grupa Stellantis, będąca jednym z największych globalnych producentów samochodów, obejmuje marki takie jak Peugeot, Citroën, Fiat, Chrysler, Jeep, Opel i wiele innych. Każda z tych marek może mieć swoje specyficzne wymagania dotyczące jakości, procesów produkcyjnych oraz zarządzania dostawcami.

Szkolenie „Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów w oparciu o wymagania grupy Stellantis” dostarcza uczestnikom wiedzy na temat kluczowych wymagań jakościowych, które muszą spełniać dostawcy w relacjach z grupą Stellantis. Szkolenie obejmuje najważniejsze standardy i procesy dotyczące projektowania, produkcji, obsługi reklamacji oraz zgodności z normami technicznymi.

PROGRAM SZKOLENIA:

  • Wprowadzenie do specyficznych wymagań klientów (CSR) grupy Stellantis
    • Co to są Customer Specific Requirements (CSR) i jakie jest ich znaczenie dla dostawców grupy Stellantis?
    • Przegląd marek należących do Stellantis oraz ich specyficznych wymagań jakościowych.
  • Wymagania grupy Stellantis wobec dostawców
    • Kluczowe aspekty specyficznych wymagań dla grupy Stellantis.
    • Wymagania dotyczące procesów produkcyjnych, jakości i zarządzania ryzykiem.
  • Zarządzanie jakością zgodnie z wymaganiami Stellantis
    • Specyficzne oczekiwania Stellantis dotyczące systemów zarządzania jakością (QMS) w odniesieniu do IATF 16949.
    • Wymagania dotyczące audytów procesu i produktu (VDA 6.3 oraz inne standardy stosowane w Stellantis).
  • Planowanie jakości wyrobu i proces zatwierdzania części (APQP, PPAP) w grupie Stellantis
    • Jakie są kluczowe etapy Advanced Product Quality Planning (APQP) w kontekście wymagań Stellantis?
    • Proces zatwierdzania części do produkcji seryjnej (PPAP) i jego specyfika w Stellantis.
  • Zarządzanie zmianami w procesach produkcyjnych i projektowych
    • Wymagania Stellantis dotyczące zarządzania zmianami w produkcji, technologii oraz procesach dostawców.
    • Zasady zgłaszania i zatwierdzania zmian w ramach systemu jakości Stellantis.
  • Obsługa reklamacji i rozwiązywanie problemów w Stellantis
    • Proces zarządzania reklamacjami klienta w grupie Stellantis: wymagania dotyczące reakcji i dokumentacji.
    • Zastosowanie raportu 8D w rozwiązywaniu problemów zgodnie z wymaganiami Stellantis.
  • Narzędzia analizy problemów i zarządzania ryzykiem
    • Zastosowanie FMEA (Failure Mode and Effects Analysis) w kontekście wymagań Stellantis.
    • Zarządzanie ryzykiem jakościowym w procesach produkcyjnych.
  • Zarządzanie jakością w łańcuchu dostaw
    • Oczekiwania grupy Stellantis dotyczące zarządzania dostawcami oraz jakością komponentów.
    • Jak zarządzać współpracą z poddostawcami, aby spełnić wymagania Stellantis?
  • Wymagania dotyczące zgodności technicznej
    • Specyficzne wymogi techniczne dla dostawców grupy Stellantis.
    • Zasady zgodności z homologacją produktów i spełnianiem norm branżowych.
  • Zarządzanie dokumentacją jakościową zgodnie z CSR Stellantis
    • Jakie są wymagania dotyczące dokumentacji jakościowej i technicznej w relacjach z grupą Stellantis?
    • Przykłady prawidłowego dokumentowania działań korygujących i zapobiegawczych.

Program może ulec zmianie zgodnie z indywidualnymi wymaganiami klienta.

Informujemy, że używamy plików cookies w celu umożliwienia użytkownikom korzystania z wszystkich funkcjonalności oraz tworzenia anonimowych statystyk serwisu.
Oznacza to, że każdy ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies.

Prosimy także o zapoznanie się z polityką prywatności, która zawiera wszystkie szczegółowe informacje z zakresu przetwarzania danych osobowych.
Zamknięcie komunikatu i/lub dalsze korzystanie z serwisu oznaczać będzie wyrażenie zgody na przetwarzanie danych zgodnie polityką prywatności.

×