Opis:
Produkty, takie jak samochody, muszą spełniać wiele wymagań, takich jak bezpieczeństwo, wydajność, jakość i niezawodność. Klienci w tej branży są bardzo wymagający i oczekują, że produkty spełnią ich oczekiwania. Nieprzestrzeganie wymagań klienta może prowadzić do problemów z jakością, wydajnością lub bezpieczeństwem, co z kolei wiąże się z konsekwencjami prawnymi lub finansowymi.
Zawartość:
Podczas szkolenia uczestnicy zostaną zapoznani z wymaganiami BMW oraz IATF oraz VDA, które są z nimi powiązane. Szkolenie obejmuje takie zagadnienia jak zarządzanie reklamacjami na platformie qWin oraz ocenę raportu 8D zgodnie z wymaganiami klienta, proces zatwierdzania części zgodny z VDA2. Omówione zostaną również standardy związane z identyfikowalnością wyrobów, procesem produkcji i jego zwolnienie, czy proces zarządzania i rozwoju dostawców. Szkolenie obejmuje także zapoznanie się z podstawowymi narzędziami portalu B2B klienta.
Cel:
Szkolenia CSR mają za zadanie przekazać wiedze teoretyczną i praktyczną w dziedzinie specyficznych wymagań klientów w tym wymagań dla dostawców w całym łańcuchu dostaw, poprawności wypełniania i nadzorowania dokumentacji a także nadzoru nad procesem zatwierdzania części i obsługi portali klientowskich.
Grupa docelowa:
Szkolenie kierowane jest dla członków zespołów projektowych odpowiedzialnych za projekty dla grupy BMW, inżynierów jakości, audytorów, managerów projektów, logistyków.
Program może ulec zmianie zgodnie z indywidualnymi wymaganiami klienta.