Grupa Docelowa:

Pracownicy Działów Jakości, Logistyki, Zakupów, pracownicy Działów Techniczno-Technologicznych, osoby zarządzające wyższego i średniego szczebla.

Program Szkolenia:

  • Świadomość jakości wobec planowania jakości
  • Cel i zastosowanie oraz zasady tworzenia metody 8D
  • Problem – jako każde odchylenie od normy
  • Kroki 8D:
    • D1 Zespół
    • D2 Opis problemu
    • D3 Działania natychmiastowe
    • D4 Analiza przyczyny źródłowej
    • D5 Określenie działań korygujących
    • D6 Wdrożenie i weryfikacja działań korygujących
    • D7 Zapobieganie ponownemu wystąpieniu problemów
    • D8 Zamknięcie raportu 8D – podziękowania dla zespołu

Program może ulec zmianie zgodnie z indywidualnymi wymaganiami klienta.

Czas trwania szkolenia: 1 dzień roboczy (terminy do ustalenia)

Informujemy, że używamy plików cookies w celu umożliwienia użytkownikom korzystania z wszystkich funkcjonalności oraz tworzenia anonimowych statystyk serwisu.
Oznacza to, że każdy ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies.

Prosimy także o zapoznanie się z polityką prywatności, która zawiera wszystkie szczegółowe informacje z zakresu przetwarzania danych osobowych.
Zamknięcie komunikatu i/lub dalsze korzystanie z serwisu oznaczać będzie wyrażenie zgody na przetwarzanie danych zgodnie polityką prywatności.

×