Zakres obowiązków:
- Wprowadzanie i monitorowanie zamówień od klientów
- Monitorowanie i ocena zamówień pod kątem ich realizacji i stały kontakt z klientami
- Przygotowanie terminowych wysyłek do klientów
- Współpraca z pozostałymi działami w firmie w celu zapewnienia właściwych przepływów logistycznych
- Raportowanie aktywności i wyników pracy
Wymagania:
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży i pozyskiwaniu klientów
- Znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność wyciągania praktycznych wniosków na podstawie zgromadzonych danych
- Samodzielność i dobra organizacja pracy
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz motywujący do osiągania wysokich wyników system premiowy
- Możliwość awansu zawodowego na stanowisko managerskie
- Komplet narzędzi pracy wysokiej jakości (telefon, laptop, samochód)
- Możliwość rozwoju zawodowego i wdrażania własnych inicjatyw
- Szkolenia wprowadzające oraz doskonalące
- Przyjazną atmosferę pracy